Glæde i Sct. Knuds Golfklub i Nyborg efter et trist klublokale nu er blevet shinet fuldstændigt op takket være et fortrinligt samarbejde med Nyborg El ApS.
– I alt for mange år har klublokalet ventet på at få den sidste finish. Men efter Nyborg El ApS’ dygtige folk har shinet lokalet op, fremstår det nu lyst, indbydende. Og helt ”up to date”.

Sådan lyder det fra manager i Sct. Knuds Golfklub i Nyborg, Simon Møller, efter at den populære golfklub midt under sit 70-års jubilæum har fået restaureret et gammelt klublokale, der samtidig fungerer som en pejsestue.

– Det handler primært om, at Nyborg Els folk har opsat Le Klint-lamper og ikke mindst spotlys, der er med til at lyse op på nogle vigtige tavler, vi har hængende i lokalet. Vi har aldrig følt lokalet var helt færdigt, men det har ændret sig nu. Nu kan det for alvor bruges til hyggelige stunder efter golfrunden, understreger Simon Møller, der i 20 år har fungeret som professionel golftræner i klubben.

Roser Nyborg El ApS
Han roser i samme åndedrag Nyborg El ApS for et fortrinligt samarbejde.

– Vi allierede os med Nyborg El ApS, fordi vi ved, de er pålidelige og professionelle, og fordi vi kunne forhandlede os frem til en fornuftig pris, siger han.

At Sct. Knuds Golfklub valgte Nyborg El ApS som samarbejdspartner er ikke nogen tilfældighed.

Flere og flere private og virksomheder vælger nemlig nu at samarbejde med Nyborg-virksomheden, der siden Rene Christiansen og Bjarke Jensen 1. maj 2019 købte sig ind i det velrenommerede installationsfirma har været inde i en usædvanlig flot udvikling. Fra i 2019 at have 19 medarbejdere ansat er det tal i dag steget til over 70.

Behandler alle ens
Nyborg El ApS består således i dag af afdelingerne Nyborg, Langeskov-Ullerslev, NYautomation, Kop Og Kande – samt Fyns Elteknik i Odense.

I den forbindelse skal det også nævnes, at Nyborg El ApS tidligere har modtaget to fornemme priser nemlig Børsens Gazelle-pris og prisen som, ”Byens Bedste Håndværk”.

Spørger man Bjarke Jensen om årsagen til virksomhedens succes er han ikke i tvivl:

– Der er nok mange forklaringer, men vi ved, at kunderne rigtigt godt kan lide vores princip om, at alle skal have den samme gode service. Uanset om det er den store erhvervskunde eller Fru Hansen, der bare lige skal have ordnet en stikkontakt. Vi gør aldrig forskel, understreger han.