Tilgængelighed, bredt sortiment og udpræget kundeservice er kodeordene i Odense-firmaet, Hymatik ApS, der nyder stor anerkendelse hos ikke mindst de lokale virksomheder – onlineplatform tilbyder mere end 1 million varenumre.
Flere og flere virksomheder -såvel lokalt som på landsplan-vælger nu at bruge den velrenommerede Odense-virksomhed, HYMATIK ApS, når produktionen kræver eksempelvis nye hydraulik-, pneumatik-, eller forbindelseskomponenter.

Beliggende på Hvidkærvej 27A, 5250 Odense SV, lige ved motorvejsafkørsel 52, har Hymatik ApS valgt en strategisk placering for at imødekomme kundernes behov så effektivt som muligt.

– Vores fordelagtige tilgængelighed er blot en af de ting, vi ved kunderne værdsætter. Men også det faktum, at vi fysisk indeholder en ParkerStore Butik med over 5000 varenumre på lager, er populært. Som certificeret Parker-distributør sikrer vi, at kunderne altid har adgang til et omfattende udvalg af produkter af høj kvalitet.

Klar til MRO-markedet
– Samtidig betyder dette også, at vi er i stand til at servicere kunder inden for bl.a. MRO-markedet (red: vedligeholdelse, reparation og eftersyn), hvor det er vigtigt hurtigst muligt at få løst et opstået problem, fortæller direktør Michael Harder.

Hymatik ApS – tidligere kendt som RASM. HOLBECK A/S- har I dag med sit fokus på salg og vejledning af hydraulik-, pneumatik- og forbindelseskomponenter etableret sig som en pålidelig grossistvirksomhed, hvis kerneområder inkluderer et bredt udvalg af slanger, fittings, adaptere, ventiler og rør og tilbyder bl.a. ad hoc slange- og serieproduktion af hydraulikslanger

– Det betyder, at vores kundekreds spænder vidt blandt eksempelvis servicemontører, entreprenører, vognmænd og generel industri. I den forbindelse skal det også nævnes, at vi tilbyder canban og kundetilpassede lagerløsninger samt produktdokumentation siger Michael Harder.

Han tilføjer, at Hymatik samtidig adskiller sig ved også at tilbyde en række unikke fordele og tjenester til sine kunder. Dette inkluderer døgnservice, hurtig levering indenfor 1-2 timer eksempelvis 60 min i Odense og tilgængelighed af ”skæve” varer, der sikrer, at kunderne aldrig går forgæves.

Serviceoplevelse
af høj kvalitet
– Mine kollegaers brede viden og ekspertise inden for branchen inkluderer bl.a. hydraulik, pneumatik, instrumentering, elektromekanik og seals, og gør dem til pålidelige kilder til professionel vejledning og sparring, hvilket sikrer, at kunderne ikke kun får et varenummer, men også en serviceoplevelse af høj kvalitet. I den forbindelse er det vigtigt at nævne, at vi meget gerne støtter og vejleder virksomhederne omkring forskellige problemstillinger og projekter. Jo tidligere, vi indgår i købsprocessen, jo bedre, fastslår Michael Harder.

Afslutningsvis skal det nævnes, at Hymatik ApS udover sin fysiske tilstedeværelse også tilbyder en omfattende onlineplatform med adgang til over 1 million varenumre fra Parker Hannifin.